De Danske Gamers Af Hareskov
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

De Danske Gamers Af Hareskov

Velkommen til De Danske Gamers Af Hareskov's hjemmeside
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Syntes du FTB laver for mange afstemninger?

Go down 
3 deltagere

Syntes du FTB laver for mange afstemninger?
Ja, for han er grim!
Syntes du FTB laver for mange afstemninger? I_vote_lcap25%Syntes du FTB laver for mange afstemninger? I_vote_rcap
 25% [ 2 ]
Nej du er sjove
Syntes du FTB laver for mange afstemninger? I_vote_lcap13%Syntes du FTB laver for mange afstemninger? I_vote_rcap
 13% [ 1 ]
Nej, men de er klamme
Syntes du FTB laver for mange afstemninger? I_vote_lcap0%Syntes du FTB laver for mange afstemninger? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Han har ikke noget liv
Syntes du FTB laver for mange afstemninger? I_vote_lcap0%Syntes du FTB laver for mange afstemninger? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Ja
Syntes du FTB laver for mange afstemninger? I_vote_lcap0%Syntes du FTB laver for mange afstemninger? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Ja, og han ligner en fra grønland!
Syntes du FTB laver for mange afstemninger? I_vote_lcap25%Syntes du FTB laver for mange afstemninger? I_vote_rcap
 25% [ 2 ]
Ja, han skal bannes her fra!
Syntes du FTB laver for mange afstemninger? I_vote_lcap25%Syntes du FTB laver for mange afstemninger? I_vote_rcap
 25% [ 2 ]
Måske
Syntes du FTB laver for mange afstemninger? I_vote_lcap0%Syntes du FTB laver for mange afstemninger? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Pølse paul
Syntes du FTB laver for mange afstemninger? I_vote_lcap12%Syntes du FTB laver for mange afstemninger? I_vote_rcap
 12% [ 1 ]
Totale stemmer : 8
 

ForfatterBesked
FredeJacerik
Admin
FredeJacerik


Antal indlæg : 50
Tilmeldt : 24/06/09
Geografisk sted : Saturn

Syntes du FTB laver for mange afstemninger? Empty
IndlægEmne: Syntes du FTB laver for mange afstemninger?   Syntes du FTB laver for mange afstemninger? I_icon_minitimeMan Jun 29, 2009 6:31 pm

ole lukkeøje
Tilbage til toppen Go down
FTB

FTB


Antal indlæg : 41
Tilmeldt : 24/06/09
Alder : 88
Geografisk sted : New York Mafia Underground

Syntes du FTB laver for mange afstemninger? Empty
IndlægEmne: Sv: Syntes du FTB laver for mange afstemninger?   Syntes du FTB laver for mange afstemninger? I_icon_minitimeMan Jun 29, 2009 6:52 pm

jeg ligner en banan
Tilbage til toppen Go down
MaG
Admin
MaG


Antal indlæg : 53
Tilmeldt : 17/06/09
Geografisk sted : bag dig med en kniv

Syntes du FTB laver for mange afstemninger? Empty
IndlægEmne: Jaa!!!   Syntes du FTB laver for mange afstemninger? I_icon_minitimeMan Jun 29, 2009 7:34 pm

ja og han ligner en fra grønland
Tilbage til toppen Go down
http://fblergrim.tk
Guest
Gæst




Syntes du FTB laver for mange afstemninger? Empty
IndlægEmne: Sv: Syntes du FTB laver for mange afstemninger?   Syntes du FTB laver for mange afstemninger? I_icon_minitimeFre Jul 03, 2009 9:39 pm

de er dårlige! så stop det dog! du piner mine øjne med alle de dårlige ting av av kan ikke læse mere hvem er FTB!!!!!!!! eller rettere sagt hvad er han?
Tilbage til toppen Go down
FTB

FTB


Antal indlæg : 41
Tilmeldt : 24/06/09
Alder : 88
Geografisk sted : New York Mafia Underground

Syntes du FTB laver for mange afstemninger? Empty
IndlægEmne: Sv: Syntes du FTB laver for mange afstemninger?   Syntes du FTB laver for mange afstemninger? I_icon_minitimeLør Jul 04, 2009 12:14 pm

jesus pik skrev:
de er dårlige! så stop det dog! du piner mine øjne med alle de dårlige ting av av kan ikke læse mere hvem er FTB!!!!!!!! eller rettere sagt hvad er han?

han er alt for sej og who the fuck are you "jesus pik"
Tilbage til toppen Go down
MaG
Admin
MaG


Antal indlæg : 53
Tilmeldt : 17/06/09
Geografisk sted : bag dig med en kniv

Syntes du FTB laver for mange afstemninger? Empty
IndlægEmne: Sv: Syntes du FTB laver for mange afstemninger?   Syntes du FTB laver for mange afstemninger? I_icon_minitimeLør Jul 04, 2009 4:33 pm

FTB skrev:
jesus pik skrev:
de er dårlige! så stop det dog! du piner mine øjne med alle de dårlige ting av av kan ikke læse mere hvem er FTB!!!!!!!! eller rettere sagt hvad er han?

han er alt for sej og who the fuck are you "jesus pik"
en eller anden fra jylland som har fundet vores website
men jeg tror at det er nørby eller johan eller sådan noget
Tilbage til toppen Go down
http://fblergrim.tk
FTB

FTB


Antal indlæg : 41
Tilmeldt : 24/06/09
Alder : 88
Geografisk sted : New York Mafia Underground

Syntes du FTB laver for mange afstemninger? Empty
IndlægEmne: Sv: Syntes du FTB laver for mange afstemninger?   Syntes du FTB laver for mange afstemninger? I_icon_minitimeTirs Jul 14, 2009 2:10 pm

MaG skrev:
FTB skrev:
jesus pik skrev:
de er dårlige! så stop det dog! du piner mine øjne med alle de dårlige ting av av kan ikke læse mere hvem er FTB!!!!!!!! eller rettere sagt hvad er han?

han er alt for sej og who the fuck are you "jesus pik"
en eller anden fra jylland som har fundet vores website
men jeg tror at det er nørby eller johan eller sådan noget


jeg tror altså det er bøgel
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Syntes du FTB laver for mange afstemninger? Empty
IndlægEmne: Sv: Syntes du FTB laver for mange afstemninger?   Syntes du FTB laver for mange afstemninger? I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Syntes du FTB laver for mange afstemninger?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» hehe jeg laver bare en ny!!!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
De Danske Gamers Af Hareskov :: General :: Ingen seriøse topics her!-
Gå til: